badat.

Idag vart det babysim, fick bada med pappa denna gång, massa skojj=)  Vi fick dyka igen, gå genom tunnel och mysa=) Fast jag var jätte trött eftersom mamma och pappa väckte mig i min skööna sömn innan vi skulle åka..jag hann ju aldrig sova klart då juu...

Imorgon skulle vi till Rasmus och Malin, vi får se om det blir av. Malin ringde precis och sa att Rasmus hade fått nå prickar och hon visste inte riktigt vad de var, kunde varit vattenkoppor...fast hon såg inge blåsa i...så troligen inte...men vi får se imorn, om det inte har kommit fler så åker vi men annars stannar vi hemma, tråkigt isf, jag vill ju träffa honom...

Är hyyyyper trött så nu ska jag sova!

*vink vink och blink blink*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0