borta bra men hemma bäst.

Nu har jag varit borta från min mamma länge tycker både hon och jag. Mamma är hemma och är sjuk medans jag får vara hos farmor och farfar och leka med dom...väldigt roligt har det varit men som sagt saknar mamma oxå. Igår fick jag vara hos farmor och farfar för mamma och pappa skulle tok vårstäda, men det vart inge för mamma vart sjuk, magsjuk. Så jag kom hem igår vid 8 och då låg mamma och sov...sedan åkte jag till farmor och farfar idag vid 11 och då hade jag nästan inte sett mamma alls...tråkigt tråkigt....

Idag fyller jag 7 månder, shiit vad tiden går snabbt, var ju nyss jag fyllde 6 tyckte jag. Jag håller på att slipa på min krypställning...är nästan redo och krypa iväg...men åla kan jag...iaf bakåt och om man väder sig om så kommer man ju dit man vill...man är ju inte dum eller. sitta är jag kung på nu, mamma tror dock att jag kommer ramla bakåt hela tiden så jag får ta en kudde bakom mig. men det är okej ändå.


så glad vart jag när jag fick gunga gunga=)

*vink vink och blink blink*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0