ett försök till.

Nu ska jag för typ fjärde gången försöka komma igång med att skriva i min blogg som mamma gjort åt mig.
I veckan jag vi gjort massa roligt, babysimmat med pappa, vart på kupolen och handlat med mamma och pappa, vart hos min kompis Rasmus och busat och vart ute och gått(åkt vagn), idag har jag vart på stan med mamma och sedan överraskat mormor och morfar med fika hos dom.



Jag har funderat på varför mamma och pappa vill att jag ska börj krypa för. Förstår dom inte att jag kan ta mig överallt då, dom kommer inte ha en chans att hålla koll på mig då, HA. Nu sitter jag ju snällt på samma ställe som såfort dom sätter ner mig, om jag inte tippar omkull mig själv så jag kan ålbacka någonstans. Ålbacka var ett roligt ord, hihi vad jag är påhittig=)


Imorgon ska jag till farmor och farfar och sussa, ska bli spännande och roligt, slippa mamma och pappa lite och busa järnet med farfar och farmor.=)

Nu ska vi tydligen  åka och handla....


*vink vink blink blink*


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0