skitunge

Jag är världens busigaste skitunge säger mamma, jag håller på att lära mig vad ajajajaj betyder, tror jag fattar nästan, det är något med när man kommer för nära eller rättaresagt tar tag i tvätten och vill riva ner den som detta ord kommer, ajajajaj....så skrattar jag lite för att muntra upp mammas arga blick, det funkar inte...hon tar bort mig därifrån och säger ajajaj....så går jag tillbaka efter ett tag och drar lite i tvätten(det är ju sååå kul) så kommer ajajaj igen...hmm...samma sak hände för någon dag sedan när vi var hos mormor och morfar när jag satt på gräset och tyckte gräset såg gott ut och ville ta mig en smakbit, då kom mamma igen med ajajaj och tog bort att gräs...eller det gjorde hon inte med hon satt mig på en filt...undra vad ajajaj betyder då? hmm...återstå och se om jag fattar här någon dag.....*morr morr*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0