sthlmresa

Nu har det hänt massa, som alltid när jag skriver. Vi har haft underbart väder, värmer såå skönt och det är helt underbart att inte behöva så mycket kläder, inte kännt sådan värme förut, förutom när jag var jätte liten bebis när jag var nykläckt.

Fast idag är vi inne, mamma tycker inte det är nå roligt att vara ute när det blåser och är kallt, men det gör ingenting, jag får ju iaf sova ute*najjs* sedan får jag ju vara inne och träna mina färdigheter i att hålla balansen när jag sitter upp, är grym på det nu, tar emot mig om jag är på väg att ramla och tar mig dit jag vill utan nå problem, förutom att jag inte kryper ännu men överallt tar jag mig för de=)

Snart ska vi till sthlm...ska bli kul att se lite annat än detta väggar för omväxlingsskull....mamma funderar på om hon vågar ta den röda vagnen istället för den andra som jag egentligen har, skillnaderna mellan vagnarna är många tex, den röda vagnen måste jag sitta framåt i, det har inte gjort så mycket för mig, roligt att se saker, men mamma tycker att jag kanske får för mycket intryck på samma gång då, lixom i stoorstaden? vad vet jag? sedan är ju ett väldigt stort plus att den är ungefär 10 kg lättare än den andra vagnen, alltså betydligt lättare att bära för mamma av och på tåget. Men den andra vagnen kan jag ju titta på mamma hela tiden och hon har koll på mig jämt.
vad tror ni? vågar mamma ta den röda vagnen eller inte?

nu ska jag bita lite mera på min telefon=)

*vink vink och blink blink*

Kommentarer
Postat av: Moster Camilla

Men självklart den röda vagnen.
Tänk alla affärer ni ska in på, mycket lättare att svänga mellan alla klädställningar med den.
Sen får du ju se mycket mer.

Kramisar

2008-04-29 @ 12:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0