fegisar:P

hihi, va fega ni är...ingen vill skriva och visa att dom läser, aja det spelar väl inte någon speciell roll egentligen, huvudsaken folk läser=)

Idag har pappa varit hemma oxå, sååå kul med honom hemma. Dom höll mig uppe från kl 9 till halv 3 idag, vette katten hur dom lyckades men trött va jag där mot slutet men farmor kom ju så jag kunde ju inte sova då....men efter hon gick sov jag i typ 2 timmar...längre än jag brukar. sedan sov jag ett tag när vi åkte och handlade. men det kanske bara var i en halv timme..så kommer sova som en stock hela natten, tror jag, fast man vet ju aldrig.

Dom har pysslat med mitt rum idag, det kommer bli jätte bra, mamma har såå stora planer för de=) *längtar tills man kan leka där*

imorgon ska vi till en i föräldrargruppen, ska bli kul att träffa alla igen=)

Kommentarer
Postat av: stina

jag kan visa att jag läser! iof första gången jag varit på din blogg :P

2008-02-05 @ 22:16:24
URL: http://sjeppsson.blogg.se
Postat av: Carin

Jag läser! Båda bloggar, hela tiden typ. Mycket till liv har man inte som student =)

2008-02-06 @ 00:26:28
URL: http://carinh.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0