här igen..

nu har jag fått ganska mycket arga komentarer från människor som tycker jag behandlar denna blogg illa eftersom jag aldrig uppdaterar.

Jag har varit med om massa saker sedan sist jag skrev.

Har tex vart på öppna förskolan på stefansgården, det var roligt... Fick massa blickar av massa stoora barn, då menar jag stooora, säkert typ 3 år va dom...shiiiit...dom tyckte nog jag och M var jätte söta, och dom ville oxå vara så små som vi oxå, dom försökte härma oss...hihi....där hade vi en sångstund som jag rockade på, var lätt coolast där, super glad var jag=)
Var iväg på öppna förskolan på Mariagården idag, det var oxå roligt, massa bebisar där och jag var inte minst*Stolt* Jag höll på att ge dom andra väldigt ont i huvudet idag oxå, mitt i lekstuden hittade jag min allra högsta ljuva stämma och drog till med världens sång...alla trodde jag var arg men jag övade bara...=)
Där var det oxå sångstund, tycker om sångstund.

Förra veckan var vi på sångstund på norslunds fritidsgård, var som vanligt väldigt roligt med sångstund...Ni kanske märker att jag ÄLSKAR sångstunder*hihi*, jag tror det härstammar från när min mamma och tant Lisa satt och sjöng sånger för mig en heeel kväll...=)*me like*

Om 4 dagar kommer min monster och hennes brumbrum hit och hälsar på mig...bara mig=) ska terra dom med min sångton då*hahaha*

Jag en notis, jag kan sitta själv!!!!!
(iaf i en stund, om mamma är med och räddar mig om jag ramlar) nej men jag har suttit själv i typ 1 min*stolt*

nu ska jag sova..fast egentligen har jag gjort det i ungefär en timme men ändå!!

*blink blink*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0