kött kött kött.

japp, det har jag börjat med idag, mumma tror jag det var, fick ju bara tre tsk så man kunde ju inte riktigt bestämma sig om det va mumma eller inte...hon är lite snål den där mamma...=P
Idag har jag och mamma haft en tvfri dag....det har varit skönt, vi har mest varit nere på golvet och lekt, är jätte duktig på att sitta nu...tränar som en tok=)

Åt upp en HEL potion gröt idag med, som egentligen bara 6 månaders bebisar kan äta, men mamma pratade med bvc och frågade vad hon skulle göra när jag bara ville ha mer och mer, då sa hon att mamma kunde ge mig mer...TACK BVC=)
nu sitter jag och busar med pappa...har är rolig och hittar på massa roliga lekar och leker med mig, man blir ju lite trött på mamma efter en heel dag med bara henne....skönt med omväxling...

*blinkblink*

Kommentarer
Postat av: www.bakgrundsbasen.com

Checka www.bakgrundsbasen.com om ni letar bakgrundsbilder !
Bildhosting finns på www.uppmedbilden.com
Senaste Kändisskvallret på www.kandisskvaller.com

2008-02-03 @ 20:31:31
URL: http://www.bakgrundsbasen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0