mamma och jag.

jag och mamma busar massa idag...upp och ner och fram och bak=) såå roligt, har skrattat heeela dagen=)
har ätit 6 månadersmat idag...pasta med tomat och nå mera..suuuupergott=))
jag ska få nya tröjor med rolig text på av mamma och pappa....från www.gladagrodan.se =)
en där det står varning för busungen på...med rooosa=) och en där det står 2007 mamma och pappa productions och en där det står tuva på....frääänt=) jag ska bli sååå gryyym=)

imorn ska jag på doop mitt första dop...så ska jag kolla hur man gör så jag kan förbereda mig tills om två veckor då jag ska vara huvudperson...=)

Kommentarer
Postat av: Veronica

å vilka häftiga tröjor! skall genast tvinga mamma att kika på den sidan!! =)

2008-03-01 @ 12:12:17
URL: http://adelaide.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0