nu är man stor då..

japp 5 månader jag, stora flickan tänker ni då, HA säger jag då, jag är inte alls stor, har inte kommit på vad som är så roligt med att bli stor, faktiskt nästan bättre när jag var mindre, fick sova precis hur länge jag ville, fick ligga  mellan mamma och pappa varje natt, bara att skrika lite så fick jag mat...:P nu måste man ju viisa vad man vill, förut betydde ju skrik mat lixom jämt....men nu finns det så mycket annat det kan betyda...hmm..inte lätt att bli gammal.

Jag har varit och träffat mina kompisar idag, det var roligt, alla är såå roliga, jag skrattar åt allt...haha...

Mamma håller på att rensa bort alla mina kläder jag inte längre kan ha längre oxå, alla mina fina kläder....vill ju ha kvar dom, dom så fina...suck

nu ska vi busa säger mamma...så jag måste sluta!

Föresten imorgon ska vi på öppet hus på förskolan som jag nog vill börja på.=)

*blink blink*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0