sjukling.

Det är jag det, har inte mått speciellt bra dom senaste två dagarna, har haft feber och det har runnit från ögon och näsa konstant... Nu dag tre är det bättre. ingen feber ännu....men det är ju bara morgon...
Jag har fått massa uppmärksamhet från alla dessa dagar...hon har varit jätte snäll mot mig, jag har fått gjort precis som jag velat*ler*
Nu sitter jag och kollar på montel och pratar med min nalle....mamma ska nog klä på mig fina kläder snart..hoppas på gröna...men det vette katten om jag får,
idag kommer monster=) får iofs inte träffa henne förrän imorn men ändå...kan ha telepatisamtal(?) med henne ikväll när hon är så nära=)

Nu ska jag göra annat...leka med mamma =)

Kommentarer
Postat av: Veronica

är oxå sjuk! Mamma pratar om att det har brytit ut pollen ute och att jag kanske är känslig för det. Jag försöker övertyga mamma om att barn blir sjuka ibland ;-)

2008-02-25 @ 09:04:02
URL: http://adelaide.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0