anden skriver igen.

Det har hänt massa skoj idag.
Mamma har varit borta nästan hela förmiddagen, äntligen lite goos med bara pappsi, det var länge sedan.

Senare på dagen kom S och H hit, det va trevligt men vart såå trött så jag fick lov att gå och sussa lite, mamma tyckte det va jätte roligt att ha dom här, och H hade blivit såå stor (kommer inte riktigt ihåg hur stor han var förra gången vi träffades, jag var ganska liten då).

Jag har varit ganska trött hela dagen, inte gjort nå speciellt. charmat allt och alla (iaf mamma och pappa) hela dagen.

Mamma och pappa ska beställa finfina kort på mig, stora fina kort, så dom håller på att fota mig hela tiden nu...jag säger inte emot;)
Jag har tränat på att sitta idag, det gick en typ sekund?=) sedan var det som en magnet som drooog mig neråt åt sidan, så jag tippade...*suck*

Jag ska få börja äta "mat" både fm och kväll nu, weee mat mat mat, Tuva ÄLSKAR mat=D

*blink blink*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0