ännu en dag är slut.

Jag är helt slut efter en dag med massa gnäll, fast det är ju såklart inte jag som gnäller*ler* för jag att ju alltid snäll=) HA säger mamma då. nejdå hon tycker nog jag varit liite jobbig idag...jag har typ inte sovit någonting...trodde man va duktig om man inte sov på en hel dag, tydligen tyckte inte mamma de.... hon pratade om att hon oxå ville vila lite medans jag sov men eftersom jag aldrig sov så kunde ju inte mamma sova....

Idag ska vi skicka inbjudingar oxå, =) Hoppas ALLA kommer till min stooora dag=)

Imorgon ska jag träffa en liten fast ändå stoor pojk, japp jag ska på date...=) nästan, fast man vet ju inte sen om typ 15 år(mamma protesterar jag säger minst 25 år) så kanske jag går på date med honom...hehe...=)
S och H kommer och hälsar på oss...wee

*blink blink*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0