Ännu en ny dag.

Idag har jag varit på massa äventyr, va till kupolen och letade efter saker till mitt dop, vi hittade inte det vi skulle men det va roligt att kolla på alla människor...
nu har jag börjat skicka ut alla inbjudningar till mitt dop oxå, känner att det är dax, mamma sitter och funderar på vilken tårta hon ska göra hela tiden. jag fattar inte grejjer...ät mjölk som alla andra kvinna...hihi

Hon ska göra en häftig tårta, hon är duktig på sånt så det grejja hon=)

Jag har varit ganska arg en stund idag oxå, fick ju inte mat tillräckligt snabbt så jag bara skrek så hon skulle fatta att jag vill ha mat precis på sekunden när jag säger till, inte en minut senare. Då fick jag mat på flaska istället, fick väl duga det med, mat som mat, fast egentligen inte för mamma mat är inte som någon annans mat. sådeså

Jag har fått nya sovkläder idag, med en drake på, skit snygga, gröön va den=)


nu ska jag sussa!

*blink blink*

Kommentarer
Postat av: Veronica

oh, lägg upp Bild på dina nya fina drak-sovkläder Tuva! Vill jue se! //Evelinn

2008-01-13 @ 20:03:15
URL: http://adelaide.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0