där försvann dom.

jag sitter här med ledsen min och ser när pappa plockar bort dom där fina högtalarna på stativ som jag såå gärna ville putta på när jag har lärt mig gått eller krypa. usch, tar bort allt de roliga här...

Vi har varit på tvmöbel jakt idag...var intressant, sov mestadels men ändå, väldigt skönt att sova i bilen=)

Jag har jag provat banangröt idag, var en hit=) me like...mamma proppade i min blomkål och potatis pure här om dagen men det var inte specuellt gott...
imorgon ska jag till bvc och visa allt jag lärt mig sen jag var där för ungefär lite över en månad sedan...ska bli kul och kolla hur mycket jag väger nu. alla andra pratar om att gå ner i vikt medans mitt mål är att bli stooor=)

Nu ska jag kräva mat och sedan bums i säääng=)

Föresten imorgon ska jag få träffa mina kompisar, sådeså=)

*blinkblink*


Kommentarer
Postat av: Veronica

oh, så spännande att se sin kurva varje gång tycker mamma! Men nästa gång vill inte jag följa med! Då måste jag ta sprutor och eftersom pappa är Kroat så måste jag ta 2 sprutor! =( //Evelinn

2008-01-23 @ 08:04:59
URL: http://adelaide.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0