första delen på dagen.

Vi vaknade jätte sent idag, förstår inte hur jag kunde missa att vakna...
Åkte in till något som dom kallar stan, tycker inte om den tror jag, så jobbigt, ibland är det varmt och ibland är det jätte varmt. Passar på att vakna när mamma och pappa är inne i affärer, det är roligt att retas ju, och extra roligt är det att börja gnälla lite, dom blir lite nervösa då tror jag, hehe...
fast när dom skulle äta så fick jag komma upp, det va jätte roligt, satt några gubbar som jag stirrade på heela deras måltid och dom stirrade tillbaka, verkade som dom tyckte det var roligt att jag kollade på dom...dom skrattade iaf...trodde inte jag var såå rolig att se på...haha...

Nu har vi kommit hem och jag har fått mat, vart gröt som jag älskar numera, mumma tycker jag det är, åt hela portionen, tydligen vart mamma så forvånad över det så hon fick lov att ringa pappa och berätta det, det var väl ingen match att äta upp hela den, och nyopn/äpplepure var nytt för mig, tyckte det var ganska surt, fast efter ett tag så vart det kanske gott... Mamma ser så jätte rolig ut när jag äter, hon gör massa konstiga ansiktsuttryck och ser jätte glad ut hela tiden...såå rolig att kolla på.

En sak till har hänt idag, mamma satt äntligen på mig den underbart fina matchtröjan igen, tror hon tycker jag ser jätte söt ut i den, såfort hon sätter på mig den tar hon massa kort på mig. trivs bra i den=)

Nu ska jag sova igen...

*blink blink*

Kommentarer
Postat av: monster

men tuva. nu måste du ju lägga upp någon bild på dig och denna fina tröja. jag vet att det kan vara jobbigt med fingrarna och alla tangenter men försök i alla fall :D

puss på dig så syns vi på söndag kanske!? Singing Bee kväll?

2008-01-11 @ 20:51:43
URL: http://idelidos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0