hos mormor och morfar.

Idag har jag varit på stan med mamma och handlat en jätte varm mössa(lägger upp kort sen) och vantar till mig och en jätte fin tröja=)

Sedan åkte vi hem och åt potatis/majs pure inge vidare hit men kanske vänjer mig. Jag har varit så duktig med mamma idag, inte gnällt i onödan och varit en exemplarisk liten bebis=)

Vi åkte hem till mormor och morfar och åt gröt, eller jag åt gröt och dom andra åt nå annat, vette katten va det va.
Har precis visat mormor och morfar vad jag lärt mig av pappa, att fräsa med munnen så mamma blir helt blöt,..haha..för så mycket spott får jag ut ur munnen, såå roligt så! speciellt när mamma gör det tillbaka mot mig, vi kan hålla på i timmar=)...
Snart är det nästan natta för länge sedan saå vi ska nog åka hem snart!

*blink blink*

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag ääälskar MajsPuré! Pappa och Mamma Lurar i mig en massa knasigt! favoriten är nog banangröten! Vilken är din? Kram// Evelinn

2008-01-19 @ 21:00:34
URL: http://adelaide.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0