kvällen.

Jag har funderat på en sak nu ett par dagar, varför envisas mamma med att ta på mig rosa kläder? jag fattar inte det, jag tycker ju iofs att det är ganska sött men jag vill ju inte bara ha rosa, vill ju ha andra färger oxå. Någon som vet varför jag bara får ha rosa på mig?
Min favvofärg är nog grön, har en jätte skön grön helbody men den sätter mamma bara på mig på natten, så då är det ju ingen som får se den. *suck*

Och monster jag lovar att sätta upp någon bild på mig i min fiina tröja, och japp vill jätte gärna träffa  dig på söndag!

Idag har jag hjälpt mamma att dregla ner några av våra inbjudningkort till mitt dop som ska komma här snart. Hon vart jätte  glad på mig, eller kanske inte, hon såg först lite sur ut men då skrattade jag för att muntra upp stämmningen och då kunde inte hon heller hålla sig...haha....jag tror hon tycker jag är ganska charmig ja.

Är det några som läser min blogg??

Föresten, jag har en teori på dom såkallade fötterna, dom är smasken, kanske något att använda sig för när man inte får mat tillräckligt snabbt??=)


*blink blink*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0