mamma och jag har pratat allvar.

Jag och mamma har bestämt att om pappa skaffar en land rover vill vi att den ska vara antingen rosa eller grön, men pappa säger att den ska vara svart eller orange....lixom hur snyggt är orange på en bil egentligen??

Idag har jag och mamma varit på någon affär med massa massa blommor och växter. var jätte roligt att se på, skrattade nästan hela tiden=) kanske för att mamma såg så rolig ut och pratade med mig hela tiden.

Snart ska jag få bada.weee... sent bad idag, mamma och pappa vill tydligen att jag ska sova tidigt idag...annars skulle jag badat för länge sedan, blir såå trött av att bada..

Imorgon ska jag få umgås med mormor medans mamma åker och tränar..wee...ska bli roligt, har inte lekt med henne själv på lääänge=)

nu ska jag få bada och sedan äta och sedan sooova*wee*

*blink blink*

Kommentarer
Postat av: Veronica

Håller med Tuvis!En Rosa eller Grön!

2008-01-23 @ 07:54:53
URL: http://adelaide.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0