min dag.

Nu är nästan min dag slut så jag tänkte berätta lite vad jag varit med om dag.

Vaknade ganska tidigt idag, ungefär vid halv 6 tiden och va lite hungrig men tänkte låta mamma sova lite extra så jag låg snällt kvar ganska tyst ett tag till och lekte lite med nappen min, har hittat på en ny lek, nämligen ta ur nappen och försöka sätta in den i munnen igen, nu när mina hmm, vad kallar mamma dom, just ja händer börjar göra som jag vill, det var en ganska rolig lek förutom att jag aldrig fick in nappen igen. men jag ger inte upp..så fort jag får chansen igen ska jag försöka!
Efter ett tag började jag tröttna på leken så jag skrek på hjälp, pappa kom och tog upp mig och bytte min blöja,
varför kan ingen uppfinna en blöja som är så lätt att sätta på så man slipper vakna när någon byter den på en??

Vart ingen promenad idag heller, förstår inte mamma att jag vill ut och gå? att det faktiskt är skönt??
Ska nog ge igen genom att vara extra gnällig ikväll, *haha* en jätte bra idee, hoppas jag inte somnar bara, skriver hur min idee fungerade imorgon.

Vet du vad mamma gjorde idag igen?? Hon la mig för att sova, stoppade om mig jätte skönt så jag inte alls kunde motstå att somna precis när Våra bästa år skulle börja, elakt, förstår inte hon att jag oxå tycker om att se det? hon har ju sett på det varje dag nu sedan jag typ var bebis så jag är ju ganska inne i det jag med, men det förstår inte hon heller...jätte dumt. Och sedan hörde jag när mamma pratade med någon hon kallar monster när hon pratar med mig att just i dagens avsnitt visade sig mördaren, har ju väntat i månader på just det avsnittet. usch.

Hmm, har hänt mera idag då? jo hon la mig på mage idag oxå igen, jag tycker ju inte om det där med magen, förstår inte varför hon envisas med att göra det? men idag hände något som jag bara varit med om två gånger tidigare, jag lyckades på något konstigt sätt hamna på rygg helt plötsligt, vete katten vad jag gjorde men helt plötsligt låg jag där, på rygg...så nu blir det inge mera ligga på mage mamma...*haha*

Har säkert hänt massa mera idag men mitt minne är inte så bra så jag får väl försöka minnas lite mera tills imorn, eller försöka prata med mamma om vad som hänt mera idag.

*blink blink*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0