min dag.

Nu har jag fått lugn och ro efter mina kompisar varit här och lekt med mig, det var jätte roligt att se alla och nästan alla har växt om mig, alla är jätte stora, som om dom ätit typ dunderhonung eller något, isf vill jag oxå ha.

Mamma fortsätter att lägga mig på mage, det är lite elakt tycker jag, kan ju inte ta mig någonstans plus att jag har ju sån träningsvärk i nacken dagen efter. Såg idag en tjej som rullade runt när hon låg på mage, försökte själv men det gick ju inge bra.

Hittade mina fötter idag oxå, mamma säger iaf att dom heter så. dom va väldigt roliga, konstig form iofs men varför sitter som inte närmare händerna så man inte behöver anstänga sig för att få tag på dom, istället sitter dom så långt bort som möjligt? Undra vad dom egentligen är till för? *funderar* måste undersöka dom närmare, kan försöka imorn så återkommer jag om vad jag tror dom kan användas till...funderar på om dom är nå goda? tror du man kan äta dom??*funderar mera*

Vet ni en sak till, jag fick se Våra bästa år idag, Marlena som är mördaren, visste jag ju hela tiden....ha

Hmm...märkte att det inte hade hänt speciellt roliga saker idag...hmm...måste få henne att hitta på mera saker med mig....typ bada, varför får jag inte bada jamt? och när jag väl får bada är det i en fjuttbalja som nästan är lika liten som jag som om jag inte klarade av en helt badkar...

Snart kommer monster hit oxå, kanske kan hitta på något med henne så kan jag skriva om det här inne oxå...fast det måste ju vara något roligt ju....typ ja....

återkommer

*blink blink*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0