natten.

igår kväll gjorde jag vad jag kunde för att vara vaken så länge som möjligt, det va jobbigt eftersom jag vart såå övertrött. det är inte kul att bli såå övertrött, men jag fick det jag siktade på, sova i mammas och pappas sääääng*haha* det är heeelt underbart att få göra det, nu vet jag ju i fortsättningen hur jag ska göra för att uppnå den saken, jag sov så gott mellan dom så jag vaknade jätte sent, nästan för sent, vaknade inte förrän halv 9, tror mamma tyckte jag var duktig då. *stolt*

Idag kommer mina kompisar och hälsar på, det ska bli väldigt trevligt att sitta och kolla på dom. kanske vågar peta på någon av dom idag, har jag inte vågat förut men kanske, ska ta mod till mig. Nu är det bäst jag sover så jag orkar vara vaken när dom kommer.

uppdaterar senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0