ny vagn.

Japp jag har tjatat och tjatat och idag gick det hem. Pappa åkte ner och köpte en ny finfin vagn åt mig som jag får ha sen när man växt på sig lite=) en snygg röööd såklart=)

Igår var vi hemma hos M och hälsade på, fick låna J;s babysitter och gåstol, mycket mycket roligare än det tråkiga jag har hemma...

Har varit med mamma och pappa hem till D och D en sväng på kvällskvisten och fikat, eller mamma och pappa fikade men jag fick ju som vanligt ingenting...fick leka i E;s gym som oxå var mycket mycket roligare än mitt här hemma...tycker dom borde bytlåna med varandra....smart ide....hoppas bara mamma fattar de oxå..=)

Nu ska jag sussa...

*blink blink*

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag är på min mamma om en sommarvagn! En gul vill jag ha.. hoppas att tjatet går hem! Måste ju ha en fin att rulla ner till havet i! Jag måste ju vara häftig när jag skall ner och bygga slott, bada och peta på krabbor!

2008-02-02 @ 14:53:49
URL: http://adelaide.blogg.se
Postat av: Veronica

///Evelinn är det som skriver förresten! ;-)

2008-02-02 @ 14:54:28
URL: http://adelaide.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0