rolig dag.

Det vart inte rosa kläder idag, det vart lila...stor skillnad säger jag då, eller inte...hm
Idag tog dom ner den fina stora saken med massa ljus och bling bling i...det var lite tråkigt faktiskt, den var ganska roligt att sitta och stirra på.

Har varit riktigt jäklig idag tycker pappa...mamma stack iväg en stund så jag tänkte att jag ska terra pappa lite när han är ensam hemma....mohahha...det var roligt så roligt att jag somnade. ha. tänkte visa pappa att det är inte så lätt att "bara" vara hemma om dagrna...hehe

Har ätit en hel portion av gröt idag med, när får jag mera då? jag skulle lätt kunna äta flera portioner men mamma tycker nog jag är för liten...

Jag har övat lite mera på min röst, hittade en vääldigt ljus och hög stämma för någon dag sedan. mamma höll för öronen och jag skrek ännu mera...så roligt så!!=)

*blink blink*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0