söta jag.

japp, mamma säger att jag är söt, sådeså! Mamma har tagit lite roliga kort på mig som jag tänkte lägga ut så ni oxå kan se hur söt jag är=)



Nu dom senaste dagarna har jag lekt massa med min tant Lisa och varit jätte snäll, vi har hittat på massa saker tillsammans och nu är jag helt slut=)

Idag har jag varit med mamma och träffat föräldrargruppen och haft massage, jag vart inte masserad som vanligt, tyckte det var roligare att kolla på när alla andra vart de=)
sedan var vi till Ecole och åt lunch, jag var jätte duktig och satt så snällt i matstolen medans alla andra åt=) mamma tyckte jag var sååå duktig=)

snart kommer pappa hem, men då kommer jag nog sova, hoppas då mamma iaf=)

*blink blink*

Kommentarer
Postat av: monster

hur söt var inte du då!

2008-01-30 @ 18:38:55
URL: http://idelidos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0