stor och såå stark.

mamma och jag var på BVC och dom sa att jag följde min kurva perfekt*stolt*
jag vägde nu 6555 g och var 64 lång. har gått upp över ett kilo sen jag var där sist=) nästa gång jag ska dit ska jag ta spruta, då vill inte jag heller följa med evelinn...usch...

Igår var ja och lekte med mina kompisar som jag hittat på föräldrargruppen..så roligt så, och för en gångs skull var alla vakna samtidigt..wee...låg och lekte på golvet gjorde vi, medans mamma snackade skit med dom andra mammorna.

Imorgon kommer älsklingslisa=)


*blink blink*

Kommentarer
Postat av: Carro

Hej! Hoppas du mår bättre nu! Hoppas vi ses snart ändå :) . Vi köpte en ny bil idag! kramar å pussar till tuva!

2008-01-24 @ 19:05:51
URL: http://www.laveya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0