babysim.

Snart ska jag på babysim..sista gången före sommaren, ska bli kul som alltid=)  Hoppas vi får göra nå häftigt...fräänt...men antagligen inte...

Har åkt massa i pappas nya bil, man ser jätte mycket i den...den är sååå stooor...man sitter så högt upp och ser ner på alla för omväxligsskull=)

Senare får vi besök, dom ska kolla på fooootboll..hur kul kan det vara? kolla på massa personer som springer efter en boll??? Mamma har tillochmed tvingat, eller iaf satt på mig en sverige tröja....det är väl inte väl egentligen men vad gör man inte för att göra mamma glad! Det bästa med tröjan är att den har nr 9...=) mammas älsklingsnr...

Nu ska jag äääta! Muuuums=)

Föresten jag har börjat sova i eget rum...riktigt najjs...slipper höra mamma och pappa när dom snarkar..haha=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0