apelsin

åt jag igår, mamma hade gjort klyftor så fick jag smaka lite på en..mmmmums=) det smakade lite surt tror jag men ville ändå ha mer och mer och mer=)
Igår började vi med välling oxå, mumms säger jag bara...fick det idag oxå, så nu kan pappa mata mig på morgonen oxå*wee*

Idag fyller jag 6 månader*grattis på mig själv* Jag tycker mamma borde byta kläder på mig, vill ju ha finfina kläder på min dag...hoppas hon läser detta sen och ser det=)
Ska försöka vara snäll mot mamma nu när hon är dålig men det är svårt att inte retas lite...

jag kan sitta stabilt nu...men mamma vågar inte ta bort kudden som ligger en bit bakom mig OM jag skulle få för mig att ramla, men hon behöver iaf inte sitta brevid mig längre för att ha koll...jag är duktig...och åla runt runt runt gör jag oxå..vet inte riktigt ännu hur man tar sig framåt riktigt men runt tar jag mig...

Vad tycker ni jag ska ha på dopet, rosor eller tuplaner? + videkissar(stavas det så?)


Kommentarer
Postat av: carro

GRATTIS TUVA!
Jag tycker tulpaner så här års :)
KRAM på er! Hälsa mamma!

2008-03-06 @ 19:18:46
URL: http://www.laveya.blogg.se
Postat av: Veronica

hej Tuva! Nu får du berätta hur det gick på dopet! Jag skall ha en ceremoni på mitt namnkalas på lördag! Mamma och pappa har bjudit så många att jag får tom två fester! En på lördag och en i april! Vad skojjigt! Massa roligt jue! Pöss pöss //Evelinn

2008-03-18 @ 07:28:48
URL: http://adelaide.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0