mamma luktar illa.

mamma håller på att slinga håret och hon luktar illa...usch tur att jag fick gå och lägga mig så jag slapp lukta på henne.
Idag har vart världens roligaste matdag...första gången mamma lät mig gegga med maten själv, vi hade nästan ätit upp hela tallriken så kavlade mamma upp armarna på min tröja och sedan fick jag gegga hur mycket jag ville med den lilla gröten som fanns kvar, det var väldigt roligt...kladdigt blev det men det är ju inte jag som städar så det gör ingenting.
Vi var och gick igenom lite på babysimmet oxå, var ju jätte kul när man inte fick bada...eller inte...vill ju bada, massa varmt var det ju=) längtar=) fick träffa mina kompisar oxå, det var roligt..så kul så kul....
imorgon ska vi och prata med en tandtant om hur man ska sköta tänderna på oss, mamma brukar borsta dom när hon kommer ihåg...det är jätte roligt, kittlas lite i munnen, och såå skönt där tänderna är på väg upp...mmm=)

natt natt

*blink blink*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0