mys och sjuk

Förra helgen fick jag vara med om min första påsk, fick två påskägg*mumms* eller inte, fick ju inge godis som alla andra får, förstår inte varför, lite taskigt tycker ja:P men fick andra fina saker=)

Jag har blivit sjuk igen, usch och fy, skulle ju träffa mina kompisar i veckan, fick flytta fram det till nästa vecka istället...tråkigt, det var verkligen länge sedan man såg alla...ville ju leeeka...

I helgen ska jag sova hos mormor, ska bli lite läskigt men mamma och pappa kan komma och hämta om jag blir för rädd...det känns skönt...

Ska lägga upp lite bilder snart men mamma är så dålig på att ta kort och hennes kamera är inte som den ska...men det kommer..looovar=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0