nu är allt över.

Hejsan allihopa!

Har massa att berätta...

Hela helgen har varit jätte rolig, massa folk och jag har vart i centrum hela tiden. Det tråkiga var väl att jag inte fick se mamma så mycket men fick se en massa andra roliga folk som kommit för att firat mig nu när jag fått ett namn, tänk va konstigt att göra en sådan stor grej av en sådan sak.
Prällen var jätte rolig, vi hade likadana kläder på oss i kyrkan oxå=) i kyrkan var det jätte roligt när alla sjöng, fast efter ett tag när prällen pratat lite för mycket så vart jag less men jag höll mig tills i kom ut ur kyrkan=)...så nu är jag DOPAD=)
Efteråt var det fest och massa god mat och massa folk som ville hålla och ta kort och sånt, så jag fick posa=)

Nu sitter jag och gungar på golvet här brevida datorn=)

Jag har börjat på babysim oxå, så skojj och nästa gång ska vi dyka, tror du jag är lite nervös då, japp men det ska bli jätte roligt oxå=)

Jag skriver lite mera någon annan gång...börjar ge mig ut och upptäcktsfärd hemma på glovet oxå=)

*blink blink*

Kommentarer
Postat av: Moster Camilla

Du skötte dig utmärkt under dopet.
Tyvärr så hann jag inte prata så mycket med dig då eftersom jag hade kökstjänst men vi tog ju igen det senare...
Saknar dig jätte mycket och hoppas att vi ses snart igen.
Du måste ju komma upp till Lule´i sommar så du får se våran stad.
Kramar i massor från moster

2008-03-20 @ 11:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0