prosten.

Nu har prosten varit här. fast han hette egentligen Tore och var en rolig karl. Nu är allt bestämt för dopet, verkar som vi var ganska överens, det är ganska svårt att läsa vad han tänkte om det vi sa men vi fick in våra dikter och psalmer. Blir nog väldigt fint=)

Idag är pappa hemma och vi ska leka massa och ikväll(för mig iaf) ska vi till babysim och höra vad man får och inte får göra. Hoppas mormor får följa med nästa vecka, mamma ska höra om det går bra eftersom pappa jobbar. Längtar så jag spricker att få hoppa ner i vattnet.


Det är underbart väder ute, så skönt att ligga i vagnen på altanen och glassa.
Jag är jätte duktig på att sitta nu, fast lite rädd är jag ibland och när jag ser något lite föör långt bort och försöker ta det så ramlar jag ner på maga så ligger jag där istället. Har börjat snurra runt på mage så jag når allt som är omkring mig...står inte på tills jag börjar åla, mamma längtar=)

vi har slutat med liggdelen i vagnen nu, så nu kan jag komma upp och vara med=) det är väldigt kul att se massa saker runt om en=) finns ju massa roligt att se på, som mamma när hon dummar sig för att få mig att skratta, det är hon ganska duktig på..det kunde jag ju inte se när jag låg helt nere i vagnen...så nu är det skojj=)

nu ska jag sova lite mera...

*blink blink*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0