lekt och badat.

idag har varit hem händelserik dag, först åkte vi till Malin och Rasmus för långpromenad och lek, vi gick jätte långt, fick tillochmed långtråkigt i vagnen så jag började böka och böka. men tillslut efter övet två timmars färd i vagnen gick jag äääntligen gå ner på golvet och leka med rasmus roliga leksaker=) fast det roligaste var att dra han i håret, jag skratta och han grät...jättekul ju=)

Sen åkte vi direkt från dom till badet där mormor mötte upp oss=) Idag fick vi göra torpeden(den heter faktiskt så) när ledaren först har mig och mamma är ungefär 1,5 m bort så säger mamma, Tuva Tuva nu dyker vi, då vet jag att jag ska blunda och hålla andan, så får jag simma fritt i vattnet i fram ledaren till mamma=) det är jätte roligt och jag fick inte en enda kallsup idag...*stolt* sedan skvätte jag ner mamma om och om igen...=) fick dyka från kanten oxå, jag är expert på att dyka nu, dyker bäst!

Nu ska jag snart få mat, blir så sent när man badat men det gör ingenting....=)

Jag har bara krypit lite idag, inte lika mycket som igår....för jag tycker bättre om att sitta=)

*blink blink vink vink*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0